poniedziałek, 18 marca 2013

chyba czas walnąć życiową noteczkę...

Chyba każdy ma w swoim życiu coś takiego że czuje że przyszedł czas na zmiany... (i nie chodzi tu o bloga). Splot kilku wydarzeń i już wiem gdzie jest moje miejsce, co chcę dalej robić. Chociaż jeszcze kilka godzin temu było po staremu. Ale chyba podjęłam się radykalnych zmian. Teraz nic mnie nie trzyma w tym miejscu w którym jestem. Tak, w tym momencie zachowuje się jak dziecko ale co z tego? Nic.
Chyba przyszedł czas na zmiany. Zmiany, zmiany, zmiany. Powtarzam się. Nie ma co siedzieć, trzeba działać. I trzymajcie kciuki żeby wszytko się udało.


czwartek, 20 września 2012

wrześniowe zakupy

Hej!
Agrrrrr... ten nowy interfejs bloggera mnie dobija :(
W dodatku szkoła... Kartkówki, sprawdziany. Byle do piątku, a potem jakoś to będzie
Okej, przejdę do tytułu posta - ostatnich zakupów. Dziś pokażę tylko dwie rzeczy, a resztę już w użyciu :)

C&A

H&M

Zaczynam zbierać garderobę na zimę. Swetry i bluzy to podstawa - bardzo marznę. 
Jak Wam się podoba sweter i koszula?
A tymczasem wracam do matematyki 
Sayonara! 

sobota, 15 września 2012

balsam do ust eos Sweet Mint

Heyoo!
Dzisiaj recenzja balsamu do ust Eos. Pomadka jest zamknięta w dość nietypowym opakowaniu - jajeczku coś na wzór z jajka niespodzianki :) W dodatku jest w 95% organiczna. Póki co eos'a można dostać tylko w sklepach internetowych.



Sklep: allegro
Cena: ok. 20zł

Zalety:
- fajne opakowanie
- dużo smaków
- ciekawy zapach i smak
- bardzo wydajny
-  nawilża w miarę długo ale nie tak intensywnie jak np. Carmex
- produkt nie testowany na zwierzętach

Wady:
- dostępność
- nie sprawdzi się przy suchych ustach

Słyszałyście o nim? Może ktoś ma inny smak? Dajcie znać jak się sprawuje :)

środa, 12 września 2012

trendy jesień zima 2012/2013

Hey!
Ten pościk będzie w całości poświęcony ubraniom które będą modne w najbliższych sezonach. Ogólnie kolory i wzory bardzo wpadły w mój gust więc myślę że będzie w czym wybierać :)

Swetry oversize, w neutralnych kolorach tj szary, brąz i beż. Na sezon zimowy lepiej zrezygnować z neonów i pasteli a skupić się na stonowanych kolorach.


Bluzy i przylegające swetry - tutaj można bardziej poszaleć niż przy swetrach typu oversize. Mogą być we wzory, gładkie lub z ciekawymi nadrukami. A najważniejsze - jest w nich ciepło i wyglądają bardzo fajnie praktycznie ze wszystkim!



Jeżeli chodzi płaszcze i kurtki - Trencze są hitem! Szczególnie te o klasycznym kroju i w beżowym kolorze, zarówno te na jesień jak i cieplejsze - na zimę. Parki, w zielonym butelkowym kolorze, nadal są w modzie.





Buty - tu królują klasyczne kozaki koniecznie z czarnej, naturalnej skóry. Modne będą też sztyblety - buty do jazdy konnej w różnych wydaniach - na obcasie, koturnie lub płaskie. Te już zamówiłam!
Poza tym oczywiście cieplutkie śniegowce np Ugg, Emu czy Ukala.





 To chyba wszystko co chciałam Wam pokazać. Co z tych rzeczy się Wam najbardziej podoba?
Ps. Pozdrawiam Olę, która jest naj na świecie!
Ps. 2 zaczynam robić outfity!

sobota, 8 września 2012

HOT

Hejoo!
Szkoła mnie dobija :( Dlaczego wakacje nie mogą trwać wiecznie??
Wczoraj byłam u ortodonty, wymiana łuków. Boooli! Ale zawsze są jakieś plusy - cały czas wcinam lody które pomagają uśmierzyć ból. Potem poszłam na jazdę, miałam oklep (bez siodła) ale pojeździłam sobie tylko 20 minut bo zaczęło padać i zwyczajnie zaczęłam się ześlizgiwać z konia. I tak było super, a lekcja będzie powtórzona. Łiiii!!!
Okay, przejdźmy do tematu. Wczoraj kupiłam gazetę Hot. Jak się okazało w środku są bony nawet do -30% do sklepów tj. cropp, diverse, house, mohito, reporter, reserved, top secret, troll. Chyba nie muszę mówić że je wykorzystam? :D


mmm, fajne buty <3



 a to właśnie bony ^^

Te bony są ważne w ten weekend , skorzystacie??

sobota, 1 września 2012

Który kolor Vansów?

Heyoo
Zamawiam sobie Vansy, ale nie mogę zdecydować który kolor wziąć. Jest ich strasznie dużo, co jeszcze bardziej utrudnia wybór. Mam nadzieję że mi pomożecie? :)
1.
2.
3.

4.

5.




Które najładniejsze?

środa, 29 sierpnia 2012

rowery

Hejo!
Planuję sobie kupić rower, bo ze swojego już dawno wyrosłam i póki co podkradam mamie.






Który się Wam najbardziej podoba??

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

sobota, 25 sierpnia 2012

ćwieki

Heyoo!
To już prawie koniec moich zakupów ^^ Zostało dosłownie jeszcze kilka rzeczy. Dziś koszula z kołnierzykiem no i z ćwiekami!! Od dawna myślałam żeby sobie taką sprawić, ale wszystkie były albo za duże, albo za małe, albo za długie. A jak już znalazłam fajną to nie było rozmiaru. I w końcu znalazłam idelaną! 80zł, ale co tam :)



Jutro rano wyjeżdżam na wakacje, a nie jestem spakowana :O Posty na blogu będą się pojawiać, zaplanowałam już kilka :)
Jak się Wam podoba koszula??
Bye!

czwartek, 23 sierpnia 2012

jogurt

heyoo!
Dziś na śniadanie zrobiłam sobie pyszny jogurt z owocami, muesli i sosem owocowym. Właśnie się nim zajadam, jest pyyycha. Przyznam że smak trochę jak w Maku ^^
Chcę końcówkę wakacji wykorzystać na maksa, więc dzisiejszy dzień poświęcam na pisanie postów, a potem będę je już tylko publikować :d


Echh, pasowałoby posprzątać w pokoju :/

piątek, 17 sierpnia 2012

pierścionki

No i kolejna porcja zakupów. Powoli, powoli zbliżamy się do końca. Dziś biżuteria - a mianowicie pierścionki. Jak je zobaczyłam, wiedziałam że muszę je mieć. Haha, mam tak często ^^






Wszystkie z Yups'a. Ceny nie pamiętam :((
Chcę w końcu skończyć pokazywanie tych całych zakupów, chcę skończyć to w przyszłym tygodniu. 
Ci o nich myślicie?

środa, 15 sierpnia 2012

sukienka

Siemka!
Kurdee, wakacje się kończą :( Ostatnio cały czas się nudzę. Ale jutro idę na zakupy, w piątek na urodziny a w sobotę na wesele. Potem wyjeżdżam, więc można powiedzieć że został mi jakiś tydzień wakacji :((
Dziś pokażę Wam sukienkę którą założę właśnie w sobotę. Myślałam że pójdę w innej, ale tak mi się spodobała że ją w końcu wzięłam ^^


Asymetryczny tył <3
Jak Wam się podoba?? :D

środa, 8 sierpnia 2012

bluzki

Znowu kolejna porcja zakupów. Pewnie już przynudzam, ale pocieszę Was że jesteśmy prawie na półmetku xdd.Tak w ogóle to te wakacje szybko mijają :(

Puma

funk'N'soul

Ja oczywiście muszę spadać bo niedługo wychodzę z domu a nie jadłam obiadu :))
Zastanawiam się nad zrobieniem długieeeeego posta z resztą rzeczy. Co Wy na to?


sobota, 4 sierpnia 2012

z kołnierzykiem

Siemka!
Dziś mój kolejny zakup - bluzka z kołnierzykiem. Od dawna chciałam taką mieć, ale nie mogłam znaleźć jakiejś ładnej a jak już była to nie było rozmiaru :/ W końcu znalazłam, ale nie mogłam się zdecydować na kolor w końcu padło na granatowy!


Guziki nosi się na plecach xd
Jak Wam się podoba?

czwartek, 2 sierpnia 2012

Mango Outlet

Wczoraj znowu wybrałam się na zakupy! Kupiłam mnóstwo, mnóstwo ciuchów! Już wszystkiemu zrobiłam zdjęcia, dziś ich pierwsza porcja - Mango Outlet.
Nigdy nie zaglądałam do outletów bo jakiś czas temu się do nich zraziłam-końcówki kolekcji, brak rozmiarów, brzydkie ubrania, ceny z kosmosu. Ale pomyślałam - co mi tam, zobaczę. I teraz nie żałuję. Za 3 rzeczy zapłaciłam 53zł, a w normalnym sklepie zapłaciłabym 367zł!

29zł, wcześniej 169zł

5zł, wcześniej 69zł

19zł, wcześniej 129zł 

Od wczoraj Mango Outlet jest jednym z moich ulubionych sklepów, będę tam wpadać regularnie :)
A wy kupujecie w outletach?