wtorek, 14 czerwca 2011

Moje Conversy

Ostatnio pisałam że zamówiłam sobie trampki Converse z allegro, właśnie wczoraj dotarły xd. Na szczęście trafiłam z rozmiarem (36). Ufff...

Oto one:


Od tyłu: 



Metka:



Trampki na moich nogach:


W pudełku był jeszcze papier chroniący buty przed uszkodzeniami i coś w stylu broszki w uśmiechniętą buźką ;). Są to buty bardzo wygodne, mogłabym w nich chodzić cały czas. Kupiłam je za naprawdę okazyjną cenę bo tylko 115zł (normalnie kosztują 220zł), +15 zł za przesyłka. Wiem że zostały sprowadzone, ale nie wiem dokładnie z jakiego kraju. Daję wam link ze stroną z której je kupiłam http://allegro.pl/trampki-converse-all-star-hi-kilka-kolorow-r-35-45-i1630183277.html . Niestety sprzedaż już dobiegła końca.

Na dziś to tyle!
Bajo!

17 komentarzy:

  1. Kurczę a ja bym chciała białe i czarne convers'y.Muszę namówić tatę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne,ale i tak drogie ; )
    Nie dałabym tyle,ale i tak bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe;p
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. conversy maja to coś, choć dla niektórych to tylko zwykle trampki ze znaczkiem. mi osobiście podobają się białe, czerwone i czarne :>

    OdpowiedzUsuń
  5. aahh.. świetne masz te conversy. marze o tych butach ♥
    a wiesz? kiedyś myślałam, że gwiazda jest od zewnątrz xD

    ok dodam. :) ale mam malutką prośbę.. poleć mojego bloga w swoim którymś przypadkowym nowym poście (niekoniecznie musi być on osobnym postem) dodaj lin czy button z linkiem. będę bardzo bardzo wdzięczna. ;**
    oczywiście jest to tylko moja prośba, której nie musisz wykonywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no, no <3
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje ;*.
    Również Obserwuje ;3.
    Ja wole kolorowe trampki,ale te też fajne ;D.
    Wow! 115zł za tramposzczały xD.
    Ale jak czytam to chyba warte swojej ceny co nie ?

    OdpowiedzUsuń
  8. OO! Jak ja lubię trampki:) Na razie mam takie niskie do kostki, ale kto wie czy w przyszłości... :)
    Jeśli interesujesz się modą to zapraszam do mnie:)
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super !!!!
    Zapraszam na moją stronę.
    http://wszystkooshihtzu-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Conversy <3

    aż mam motywację, żeby umyć swoje :PP

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam wyjątkowe szczęście ponieważ trafiłam na konwersy w second handzie za jedyne 7zł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo.. świetne, właśnie wczoraj kupiłam Conversy, dodałam na blogu zdjęcia zapraszam. I nawet zastanawiałam się nad czerwonymi ale stwierdziłam że dużo osób je ma więc wybrałam inne :P
    http://nastolatki-szkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.