poniedziałek, 30 lipca 2012

Cupcakes

Siemka!
Właśnie wygrzebałam stare zdjęcia moich cupcakes! Przyznam że było dużo zabawy przy ich robieniu, a jak się objadłam! Przepis wzięłam z internetu, krem z torebki (dodałam do niego barwnika spożywczego). 


Przepis na ciasto:
175g cukru kryształowego
175g masła
175g mąki pszennej
3 jajka
1 łyżka aromatu waniliowego

Wsypać cukier do miski i dodać masła. Zmiksować to aż do puszystej masy. Dodać aromat i zmiksować. Dodać jedno jajko i łyżkę czubatą mąki, zmiksować. Powtórzyć z resztą jajek. Dodać resztę mąki, zmiksować. Wsadzić do foremek (po 1 łyżce). Piec w temp. 180stopni przez 20min.




Smacznego!!!

Ps. post napisałam jakiś tydzień temu, dodaję go teraz bo nie mam czasu żeby napisać coś innego. Byłam na zakupach, ogólnie jestem zadowolona. Zmykam!

6 komentarzy:

  1. mniam mniam! dawno nie robiłam babeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm... Zaraz się wgryzę w monitor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile babeczek z takiego przepisu Ci wyszło? Oryginalnie wyglądają te biedronki ;) One są jadalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, nie pamiętam coś koło 20 babeczek :)

      Usuń
    2. teoretycznie tak, ale były tak twarde że prawie nie jadalne :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.