środa, 14 marca 2012

co jest w mojej torebce?

Hejo!
Obiecuję częściej dodawać posty!!!
Ostatnio w szkole tyle sprawdzianów i kartkówek że w ogóle nie mam czasu.
Ale jutro w sumie luźny dzień, więc mogę żeby tu coś naspisać ;)

Zwykle noszę w torbie masę niepotrzebnych rzeczy, mam w niej bałagan i nigdy nie chcę mi się w niej posprzątać, ale tutaj wybrałam tylko moim zdaniem najpotrzebniejsze rzeczy, i w końcu wyjęłam z torby to co nie było mi potrzebne ;)


Nie noszę jakichś szczególnych rzeczy. Zwykle moja torba nie może być za ciężka bo już po 1 godzinie noszenia torby przez ramię zaczynają mnie boleć plecy (nie do końca sprawny kręgosłup).
Od lewej:
chusteczki, błyszczyki, kartki samoprzylepne, klucze, wsówki i gumka do włosów, telefon, długopis, coś słodkiego - w końcu niegy nie wiem kiedy najdzie mnie ochota na czekoladę ;D


słodki długopis z spongebobem, mam jeszcze inne kolory xd

Zmywam się, muszę zrobić kartki wielkanocne! 

1 komentarz:

  1. Kocham takie śmieszne długopisy. ;) Ja w torebce mam zawsze jeszcze mp3 i kalendarz. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.