czwartek, 22 marca 2012

Zainteresowania, hobby

Hej!
Taka piękna pogoda a ja nadal jestem chora... :(

Przejdę do tematu notki. Ogólnie to mam dużo zainteresowań, można powiedzieć że interesuje się wszystkim.
Fotografia:


wydaje mi się że najbardziej lubię fotografię makro czyli kwiatki, owady etc. tak myślę czy nie kupić makroobiektywu ;D

Muzyka:


Ostatnio moją ulubioną piosenką jest Someone like you Adele, ale moja playlista często się zmienia.

Filmy i seriale:
lubię oglądać komedie, filmy przygodowe i akcji. Kilka z nich które mogłabym polecić to ''Nie zadzieraj z fryzjerem'', ''50 pierwszych randek'' i oczywiście Kac Vegas, poza tym Piraci z Karaibów - Na nieznanych wodach.
Z seriali ostatnio moim ulubionym jest Dr House

Sport - rolki:
Ze sportu to właśnie chyba rolki najbardziej mi odpowiadają. Najwięcej frajdy jest wtedy gdy nie mogę wyhamować i łapię się np. znaków drogowych xd
Swoją drogą to na rolkach chyba najlepiej jeździ się po supermarketach - dużo miejsca i równa nawierzchnia ;)

6 komentarzy:

  1. Z rolkami mam tak samo - łapie się wszystkiego co popadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio na rolkach wjechałam na półkę w supermarkecie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten aparat jest mega ^^
    Zapraszam do mnie:)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Adele! Zapraszam do mnie:www.gosiawpt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.